Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Multitronic en CVT ... 8-|

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #41
    Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    In mijn auto liefst zo weinig mogelijk Audi, ook als is dat tief
    de brom van een 651 is nog zo slecht niet

    Comment


    • #42
      Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
      Waarom?
      Omdat de sound van in toeren klimmen ongelofelijk geil is.
      Dat is immers het enige wat een handbak zo leuk maakt, dat je je auto in toeren kan laten stijgen en zo een heerlijke sound creëren. Een goede automaat doet dat ook, een CVT neemt dat weg.

      Comment


      • #43
        Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
        Dit is toch véél vetter, als wanneer die constant op maximum toerental zou hangen?

        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        Waarom?
        Daarom:

        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

        Comment


        • #44
          Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
          Neen, die valt en klimt in toeren ipv daar als een belachelijke te zitten janken.
          Vallen en klimmen is tijds en vermogensverlies.

          Waarom koop je een wagen met 150pk? toch niet om daar af en toe eens van te kunnen genieten gedurende 0.2 seconden tijdens het optrekken, vlàk voor je moet gaan schakelen.

          Comment


          • #45
            Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
            once again, dat is plankgas optrekken!
            hetgeen je daar ziet, dat zou ook kunnen met een MT

            weg argument dus
            Ja, ik vind nu niet zo snel een filmpje met 3/4de gas, waar ie overschakelt bij 4500 toeren ofzo. Dan is het nog steeds veel fijner rijden dan een CVT.

            IMHO he!!!

            Comment


            • #46
              hallooooo, dat is plankgas

              zinloos dus om dat te posten once again

              Comment


              • #47
                Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten

                IMHO he!!!
                die telt niet, honestly!!!

                Comment


                • #48
                  Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                  Daarom:

                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                  Oh man de horror, *koude rilling*.

                  Comment


                  • #49
                    Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                    Omdat de sound van in toeren klimmen ongelofelijk geil is.
                    Amen!

                    Dat is immers het enige wat een handbak zo leuk maakt, dat je je auto in toeren kan laten stijgen en zo een heerlijke sound creëren.
                    Neen, tiphielen/tussengas en de mechaniek voelen maakt een handbak zo leuk.

                    Comment


                    • #50
                      toch mooi gesleur

                      Comment


                      • #51
                        Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                        hallooooo, dat is plankgas

                        zinloos dus om dat te posten once again
                        En jij gaat altijd zelf op schakelen als je plankt?

                        Comment


                        • #52
                          Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                          Daarom:

                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                          1. Dat is een motor voor in een scheerapparaat
                          2. Dat is een B-klasse, om dat te kopen moet je goed gek zijn.
                          3. Die karren schelen 300pk en 4 cilinders van elkaar, logisch dat die S veel leuker is

                          Comment


                          • #53
                            Dus ook als je snel een vrachtwagen in wilt halen...

                            Comment


                            • #54
                              Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                              En jij gaat altijd zelf op schakelen als je plankt?
                              Multi in tiptronic modus doet dat zoals een automaat

                              Comment


                              • #55
                                Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                1. Dat is een motor voor in een scheerapparaat
                                2. Dat is een B-klasse, om dat te kopen moet je goed gek zijn.
                                3. Die karren schelen 300pk en 4 cilinders van elkaar, logisch dat die S veel leuker is
                                Waarom ken ik dan geen enkele deftige kar met CVT?

                                Comment


                                • #56
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                  Vallen en klimmen is tijds en vermogensverlies.

                                  Waarom koop je een wagen met 150pk? toch niet om daar af en toe eens van te kunnen genieten gedurende 0.2 seconden tijdens het optrekken, vlàk voor je moet gaan schakelen.
                                  Neen, beleving is in toeren klimmen, niet in toeren blijven hangen. Dat kan ik in neutraal ook, komt me nog goedkoper uit.


                                  Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                  hallooooo, dat is plankgas

                                  zinloos dus om dat te posten once again
                                  Dus plankgas is CVT kut om mee te rijden qua beleving.

                                  I know i know, ideale lijn, geen toerenval en heel de reutemeteut, maar ik zou het nooit moeten hebben.

                                  Comment


                                  • #57
                                    Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                    Omdat de sound van in toeren klimmen ongelofelijk geil is.
                                    Dat is immers het enige wat een handbak zo leuk maakt, dat je je auto in toeren kan laten stijgen en zo een heerlijke sound creëren. Een goede automaat doet dat ook, een CVT neemt dat weg.
                                    Het enige wat ik leuk vind aan in toeren klimmen is dat je uiteindelijk op volle toeren komt.

                                    Het is toch veel vetter om pakweg een Cayenne Turbo tegen 300 of hoe hard dat ding ook gaat te horen voorbijknallen dan wanneer hij van 0-100 gaat?

                                    Comment


                                    • #58
                                      Tim, cruise ergens deze zomer eens een stukje cabbie mee

                                      ik ga je van MT doen houden

                                      Comment


                                      • #59
                                        Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                        Waarom ken ik dan geen enkele deftige kar met CVT?
                                        Omdat CVT teveel slip heeft als er teveel koppel op komt voorlopig.

                                        Leg een Audi multitronic in een RS6 en die kar blijft staan omdat de versnellingsbak aan het oproken is.

                                        Comment


                                        • #60
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                          1. Dat is een motor voor in een scheerapparaat
                                          2. Dat is een B-klasse, om dat te kopen moet je goed gek zijn.
                                          3. Die karren schelen 300pk en 4 cilinders van elkaar, logisch dat die S veel leuker is
                                          Dat suckt, of het nu een viercilinder is met 200pk, of een achtcilinder met het dubbele.
                                          Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                          Waarom ken ik dan geen enkele deftige kar met CVT?
                                          Omdat die geen deftig koppel aankunnen.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X