Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Multitronic en CVT ... 8-|
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenWaarom?
Dat is immers het enige wat een handbak zo leuk maakt, dat je je auto in toeren kan laten stijgen en zo een heerlijke sound creëren. Een goede automaat doet dat ook, een CVT neemt dat weg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenWaarom?
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenNeen, die valt en klimt in toeren ipv daar als een belachelijke te zitten janken.
Waarom koop je een wagen met 150pk? toch niet om daar af en toe eens van te kunnen genieten gedurende 0.2 seconden tijdens het optrekken, vlàk voor je moet gaan schakelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenonce again, dat is plankgas optrekken!
hetgeen je daar ziet, dat zou ook kunnen met een MT
weg argument dus
IMHO he!!!
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenOmdat de sound van in toeren klimmen ongelofelijk geil is.
Dat is immers het enige wat een handbak zo leuk maakt, dat je je auto in toeren kan laten stijgen en zo een heerlijke sound creëren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenhallooooo, dat is plankgas
zinloos dus om dat te posten once again
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
2. Dat is een B-klasse, om dat te kopen moet je goed gek zijn.
3. Die karren schelen 300pk en 4 cilinders van elkaar, logisch dat die S veel leuker is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenEn jij gaat altijd zelf op schakelen als je plankt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten1. Dat is een motor voor in een scheerapparaat
2. Dat is een B-klasse, om dat te kopen moet je goed gek zijn.
3. Die karren schelen 300pk en 4 cilinders van elkaar, logisch dat die S veel leuker is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenVallen en klimmen is tijds en vermogensverlies.
Waarom koop je een wagen met 150pk? toch niet om daar af en toe eens van te kunnen genieten gedurende 0.2 seconden tijdens het optrekken, vlàk voor je moet gaan schakelen.
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenhallooooo, dat is plankgas
zinloos dus om dat te posten once again
I know i know, ideale lijn, geen toerenval en heel de reutemeteut, maar ik zou het nooit moeten hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenOmdat de sound van in toeren klimmen ongelofelijk geil is.
Dat is immers het enige wat een handbak zo leuk maakt, dat je je auto in toeren kan laten stijgen en zo een heerlijke sound creëren. Een goede automaat doet dat ook, een CVT neemt dat weg.
Het is toch veel vetter om pakweg een Cayenne Turbo tegen 300 of hoe hard dat ding ook gaat te horen voorbijknallen dan wanneer hij van 0-100 gaat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenWaarom ken ik dan geen enkele deftige kar met CVT?
Leg een Audi multitronic in een RS6 en die kar blijft staan omdat de versnellingsbak aan het oproken is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten1. Dat is een motor voor in een scheerapparaat
2. Dat is een B-klasse, om dat te kopen moet je goed gek zijn.
3. Die karren schelen 300pk en 4 cilinders van elkaar, logisch dat die S veel leuker is
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenWaarom ken ik dan geen enkele deftige kar met CVT?
Comment
Comment